22 maj, dagbok
Susanna är död. Hon somnade in i en glänta, i ett vindskydd. Hon vaknade upp och fann det omöjligt att leva efter vad månader av psykoser orsakat. "Är man dum får man inte vara med" sa hon till sin mamma. Jag minns flickan. Som älskade det vackra, det sköna.
Jag saknar dig varje dag.
Sov gott lilla Zanna!
Om du bara visste hur saknad du är
Tack för att vi fick låna dig en stund i detta liv, vi ses i nästa.
Till mitt älskade och första syskonbarn Zanna❣️
Att få vara din moster/faster har varit en gåva. Jag kommer alltid att minnas ditt leende, din personlighet och all glädje du spred omkring dig. Du är oändligt saknad.
Någonstans finns du allltid inom oss❤️
Kära Zanna jag kommer alltid att minnas ditt härliga skratt. Vila i frid
Till minne