Sov i ro Carina
Vila i frid. Minns då vi jobbade ilag. Och de fina mössorna du stickade till min å svärmor. Tack för att jag fick vara din vän
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
En sista hälsning till Carina!
Vår kära granne som vi minns med glädje har gått ur tiden.
Vi kommer att sakna Dina besök och samtal över en kopp kaffe och den goda samvaron under somrarna.
Tack en sista gång för att Du fanns där för oss när vi behövde hjälp.
Kerstin, Karl-Johan och Annika Österberg
En sista hälsning
en sista hälsning
en sista hälsning
Tack för goa och glada minnen.
Sov i ro.
En sista hälsning och
tack Carina för ditt fina engagemang
för Stigs hemby Holmträsk.
En fin vän och arbetskamrat . Många fina minnen och mycket skratt har Du gett mig !! Monica
En sista hälsning och
tack Carina för ditt fina engagemang för Stigs hemby Holmträsk.
Vila i frid
En sista hälsning.
Sov i ro
Livets slut kan ingen hindra
men vackra minnen kan sorgen lindra.
Sov i ro
Vila i frid Carina, minns dig som kollega på IVA
En sista hälsning. Vila i frid.
Vår faster så stark,med ett hjärta som alltid fanns där för oss alla. Du kämpade tappert men plötsligt gick resan så fort , men vi hör din röst så lugn och klar. "Nu tar vi det lugnt". Vi saknar dig så otroligt men bär med oss i minnet.KramarVeronica Mattias Signe olivia Cajsa
Minns den tid vi jobbade tillsammans på IVA, så tacksam för dessa trevliga stunder att jag fick jobba med dej. Många skratt blev det. Ta hand om varandra nu Du och en Jan-E ❤️
Jaa Carina tror att Du väntade
på mej så jag fick ge dej en sista
kram och ta farväl! Vi har haft mycket roligt ihop både som
kamrater och på arbetet. Och
du var alltid så omtänksam!
Kommer att sakna dig oerhört!
Ta nu hand om varandra du och din älskade JanE...
Sov i ro Carina!
Tänder ett ljus för dig min vän.
Vila i frid. Tänker på allt roligt vi haft fina arbetskamrat
vila i frid
Tack för all tid tillsammans både som arbetskamrater och vänner, saknar dig.
Vila i frid Carina.Hoppas Jan-E o du förenas❤️
En sista hälsning
Sov i ro.
Vila i ro Carina o tack för alla stunder då vi jobbade tillsammans! Nu får du återförenas med Jan-E
Tack för att jag fick lära känna och jobba med JanE och dig Carina.
Vila i frid bästa Carina.
Glad jag fick lära känna och jobba med först JanE min trogne semestervikarier och senare även jobb tillsammans med dig Carina.
Ni var också katternas/ djurens vänner.🐈⬛🐾🐦
Sov i ro
Vila i frid 🕯
Vila i frid.
En sista hälsning