Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
en sista hälsning
En sista hälsning och
tack Carina för ditt fina engagemang
för Stigs hemby Holmträsk.
Vila i frid
Livets slut kan ingen hindra
men vackra minnen kan sorgen lindra.
Tack för att jag fick lära känna och jobba med JanE och dig Carina.
Sov i ro
Tack för ditt stora engagemang som ordförande för Holmträsk Bygdegårdsförening under många år. Vi i byn kommer alltid att komma ihåg dig!
Tack för alla resor och trevliga sammankomster vi haft genom åren.
Vila i frid
Jag hade många roliga sammankomster i ungdomens dagar med dig och Jan-Erik.
Vila i frid
Tack för alla fina stunder vi haft på IVA Sollefteå. Vila i frid.
Vila i frid finaste Carina. Glömmer dig aldrig.
Du var en fin arbetskompis.
Tack Carina för alla dagar på jobbet på IVA Sollefteå
Vila i frid
Tack Carina för den tid vi fick tillsammans me dig och Jan-Erik
För alla trevliga utflykter och all god mat/fika och alla kalas.
Så en sista hälsning från oss
Fam. Lars-Magnus Byström
Linnea
Erik
Gustaf
Märta
Tack för alla fina minnen, de är många.
Jag kommer ihåg alla klippningar och färgningar som jag fick göra på dig under min utbildning, eller hårtvättarna i diskhon med vatten som var antingen iskallt eller skållhett.
Nu får du träffa Jan-Erik igen. ❤️
Tack Carina för alla fina minnen saknar dig
Varmaste tankarna till de dina och hälsa alla som väntar på oss. Vi tänker på dig.
Du är saknad men aldrig glömd, coolaste fastern man kunde önskat sig! Vi tröstar oss med alla fina minnen och att du är med din älskade Jan-E igen❤️
En sista hälsning, vila i frid.
Sov i ro.♥️
Nina
Allra bästa Carina saknar dig
Vila i frid
Sov i ro
Å vad jag kommer att sakna dej min vän , tack för de vi fick tillsammans å hälsa Jan-E finaste Carina .
Tyst är min hälsning den sista.
Såå saknad
Sov i ro min vän ❤️
En sista hälsning
Saknar dig finaste vän
Vila i frid kära Kusin. Vi hann inte träffas igen som avtalat, men vi ses ju sedan🙏❤️
Kommer alltid att sakna dig Carina.
Till minne