Du finns i våra hjärtan
Min kära svärmor. Nu är du förenad med din kärlek i livet Olle. Vi fick många glädjeskratt under alla de år vi umgicks. Många utflykter, gofika o middagar ihop. Mina varmaste hälsningar från fam Notlund
Ännu en av de gamla Runbyborna försvinner. Du var en del av min barndom och min mammas väninna. Alltid vänlig och positiv.
Till minne