Vila i frid
Vi lärde känna dig, fina Margareta, för tjugo år sen. Det var vid förberedelserna inför bröllopet mellan din son Jonas och vår dotter Jessica. Så trevligt vi hade då och så trevligt vi har haft alla år sen dess tillsammans med våra gemensamma barnbarn. Vi kommer att sakna dig.
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Vi kommer sakna dig på Södra vägen. Vila i frid.
Vi saknar dig
Du öppnade ditt hem och ditt hjärta, och redan vid mitt första besök i köket kändes värmen och gemenskapen.
Vem minns ej ett mat krig vid kökets bord? Där glädjen sa mer än tusentals ord. När maten flög runt, tills leken tog slut, vi glömmer nog aldrig hur allting såg ut.
Som brevbärare spred du hälsningar och vänliga ord, en välbekant syn för många, alltid med omtanke och värme.
Vi minns ditt buller, ditt smittsamma skratt, hur ögonen tindrade, busigt och glatt.
Nu har du så stilla somnat in, och friden har sänkt sig i själen din. Fastän vi gråter och saknaden bränns, är det din sprudlande livsglädje som känns.
Vila i frid ❤️
Vila i frid
En sista hälsning. Vila i frid.
Mats och Marie
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Ett sista farväl
Sov i ro
Deras är inte målet för resan som är bäst, det är vägen dit som du vet.
Sov i ro
Vårt sista farväl
Vila i frid
Sov i ro
Vila i frid!
Sov i ro
Du finns i våra hjärtan
Elsebritt och Göran
Ätran
En sista hälsning.
Sov gott Margaretha
Tack för alla fina och roliga minnen från SPFs resor och församlingshemmets soppkök.Sov så gott Maggan.
En sista hälsning
En sista hälsning
Lena och Clas Karlsson
Varma tankar till dej
En sista hälsning
Lena och Clas Karlsson
En sista hälsning
Lena och Clas Karlsson
Alltid saknad, aldrig glömd! Sov i ro, fina Margaretha.
Tack fina Maggan för allt du gjorde för mamma Lilly❤️
Hoppas att ni kan gofika i himlen!
Tack för alla go minnen Sov gott
Annelen och Cåge
Vila i frid Margareta!
En sista hälsning
Vi tänder ett ljus för Dig idag Margaretha och i våra tankar finns Christer med familj!
Sov så gott.
Tack för alla glada stunder.
En sista hälsning!
Tack för fin vänskap under många år!
Sov gott!
Tack för alla fina minnen från vår tid som kollegor på Posten i Unnaryd.
Tack för fina stunder
Sven -Erik o Bodil
Tack för trevliga minnen
Till minne