Ulla, i Hjärta och Tanke
En liten hälsning från mig, med Stor Varm Kram och Tack
Vi möts igen
En sista hälsning
Jag älskade prata med dig Ulla. Har så mycket mer som jag ville fråga. Du visste allt.
Kära Ulla, du lämnar alldeles för tidigt. Du saknas.
Kära Ulla. Du var som en sol och spred värme. Du är så saknad.
Du finns alltid i vårt minne. Sån glädje och klokhet du delade med dig.
En sista hälsning - du var alltid efterlängtad. Du kommer alltid saknas.
Tack min kära fina Ulla för allt. Din glädje dina skratt och din värme. Våra fina glada barn Och din omtanke om familjen.
Älskad saknad. Vila i frid
Ett sista tack och farväl
Man minns din glädje.
Sov i ro fina Ulla
Tack för alla ljusa minnen
Du finns i våra hjärtan
I ljust minne bevarad
Tack Ulla
för år av varm gemenskap
med fina samtal om allvar
blandat med glädje och
många, många skratt.
Sov i ro
Arbetskamrater vid Värnaskolorna
Blott en dag....
Tack fina Ulla.
Det var alltid så trevligt att träffa dig, din humor, ditt skratt! Du spred sådan glädje omkring dig.
Tack även för alla trevligheter genom åren med ditt fina engagemang i Tallbos vänner.
Du är saknad!
Ett sista farväl.
Tack för alla fina minnen du lämnar kvar och tack för mångårig vänskap
Tack för långvarig och god vänskap, vila i frid.
Tänker på er ❤️
Tack fina Ulla. Det var alltid så trevligt att träffa dig, din humor, ditt skratt! Du spred sådan glädje omkring dig.
Tack även för alla trevligheter genom åren med ditt fina engagemang i Tallbos vänner.
Du är saknad!
Ett sista farväl.
Tack för att jag fick vara din vän i så många år.
Saknaden är stor min kära Ulla
.Sov i ro min vän.
Vårt sista farväl
Med sorg i hjärtat läste jag din dödsannons! Du var så glad och hjärtlig! En hel termin var du min lärarkandidat och jag glömmer aldrig ditt vänliga sinnelag! Senare träffades vi på Tallbo!
Tack för allt du lärde mig kloka Ulla!
Vanja Palm
En sista hälsning.
Vi träffades på Lillvik
och jag fick hålla Din hand.
Sov i ro fina Ulla.
Tack för att jag fick lära känna dig .Tack för alla trevliga stunder med prat om ditt och datt . Som oftast slutade med skratt , och nu har du .sagt godnatt sov i ro fina Ulla
Fina faster Ulla, tack för alla skratten. Jag kommer alltid minnas dig med glimten i ögat.
Sov så gott.
Tack för alla samtal och alla skratt. Vila i frid!
Tack Ulla för att du fanns där för oss efter att min egen mamma gått bort. Din glädje och skratt, men även dom allvarliga samtalen. Dina och Leifs besök i min butik förgyllde dagen. Alla kalas, fikat i er fina trädgård. Saknaden är stor men fina minnen har vi kvar. Sov så gott.
Tack för alla trevliga stunder
Fina Ulla, alltid glad.
Sov i ro
Tack för all den energi och glädje du spred
Tack för många trevliga pratstunder. Sov gott.
Fina o glada Ulla❤️
Sov i ro
Kerstin o Mariann
Sov i ro
Vila i frid
Annica
Sov gott
I varmt minne finns du hos mig!
Fina Ulla❤️
Fina roliga Ulla ❤️
Som du har kämpat ❤️
Sov i ro
Din Frisör /Lotta