vila i frid lotta
Vila i frid 🌹
Vila i frid🙏💞
Tack för alla glada skratt när vi jobbade ihop på 80-talet. Nu blir det mycket roligare i himlen! Sov gott snälla Lotta!
Lotta, tack för alla fina år som goda grannar. Sov gott 🌺
Vila i frid 💕
Vila i frid
Lotta, du var en så snäll granne. Ha det så gott, fri någonstans där där ingen vet...
Vila i frid moster ❤️
Sov så gott Lotta
Sov gott 🌺
En fd jobbarkompis skickar en sista hälsning. Det var alltid lika kul och trevligt när vi jobbade.
Susanne Norberg( Stålberg ).
Min älskade fina svärmor💖😭. Du gick bort alldelles för tidigt ifrån denna jord💖😭nu får du vara en fin ängel utan värk och smärta😭💖alltid älskad och alltid saknad i all evighet💖😭
Nu min älskade mamma❤️får du vara uppe i himlen smärtfri och äta gott göra det du älskar som du inte kunde göra längre på denna jord😭 tack!för all KÄRLEK OCH OMTANKTE du gett❤️ .Du är så saknad så hjärtat blöder😭.vackraste ängeln är du nu . FÖR evigt älskad❤️ ❤️❤️
Sovgott Lotta
Till minne