Dear Björn, it is now 57 years ago that I met you at FFA. We soon became good friends and have shared ups and downs in life ever since we met. RIP.
En sista hälsning
Tack pappa för allt du delat med mig under mitt liv. Seglingar - musikupplevelser - resor - kärlek till Frankrike och dess gastronomi och kultur -och mycket annat. Vila i frid ❤️
Tack för alla ljusa minnen
Tack för alla härliga minnen
Tack för alla ljusa minnen
En sista hälsning
Tack Björn för alla roliga minnen med dig sen 69 år tillbaka och alla fina samtal om stort och smått.
Så många roliga minnen av dig från när Malin och jag var tonåringar – som när du tog med oss och Maria ut på tur i din segelbåt. Vilket äventyr!!! Tack Björn!
En sista hälsning. Vila i frid Björn.
Minns vår ambitiösa arbetsgemenskap på FFA för nu mer än 50 år sen.
En sista hälsning från dina närmsta grannar sedan 38 år tillbaka i tiden.
Chére Malin, nos sincéres condoléances pour ton pére de la part de ma famille et moi, j ai gardé un trés bon souvenir de Bjoern et j ai trouvé que c était une belle personne 🙏 bon courage en ces douloureux moments, j aurai une pensée particuliére ce jour là !
Björn, Min storebror, Mias svåger. Tack för alla goda,friska minnen trots ett nästan halvt sekel med tilltagande begränsningar, som dock aldrig stoppade dig att vara delaktig och närvarande med obrutet intresse för omvärld, hantverk,konst, och musik . Min kämpande Bror !
Vila i frid Björn. Jag kan höra dig sjunga.
Svårt att förstå och acceptera att du inte längre finns med oss på Hammaren! Du betydde så mycket trots din eländiga åkomma!
Elisabeth
Tack Björn för alla stunder både till land och sjöss .
Karin och Bengt Nörby
Vi kommer att sakna dig mycket på Hammaren!
Tack Björn för alla minnesvärda stunder med konst, musik och tack för den oemotståndliga Sandhammaren.
Vi saknar dig, kära Björn!
En sista hälsning!
Till minne
